Pentru suflet si urechi…

Standard

De piesa asta am dat intamplator, cautand altceva. Vi-o recomand cu drag.

Versurile mi-au placut, iar vocea Elenei m-a lasat fara cuvinte.

Cred ca imi place mai mult varianta asta, decat cea de la ABBA  😀

Iata si versurile:

As putea sa mint, sa spun c-ai fost doar tu
Stiu ca am gresit, iarta-ma sau nu
Incerc sa te privesc dar nu mai pot nicicum
As vrea sa ma urasti, sa iti gasesti alt drum.

E greu sa ma intelegi,
E drepul tau s-alegi
Stiu ca am gresit
Stiu ca te-am ranit.

A fost greseala mea si tot ce imi doresc
E sa pot vedea greselile lumesti
Si daca as putea s-o iau de la inceput
Nu voi repeta nimic din ce-am facut.

E greu sa ma intelegi,
E drepul tau s-alegi
Stiu ca am gresit
Stiu ca te-am ranit
De vrei sa ma arunci
Nu merita sa plangi
Nu vei putea uita
Chiar daca vei ierta.

Inchid scrisoarea mea cu sufletul impacat
Ca ies din viata ta iertata de pacat
Vei fi mereu prezent in amintea mea
Un suflet inocent, eu si greseala mea
.

As putea sa mint, sa spun c-ai fost doar tu
Stiu ca am gresit, iarta-ma sau nu.

Leave a Reply

