De la prieteni pentru prieteni

Standard

Poate va era dor de niste muzica :D. Toate piesele din postul acesta mi-au fost date sau semnalate de prieteni. Mi-au placut, le ascult mult si de mult :D, iar acum le dau mai departe. Enjoy 😀

Asadar, incep cu Vaya Con Dios- What will come of this. Recunosc ca piesa asta ma obsedeaza si nu cred ca o sa ma satur vreodata de ea.

Urmeaza  Nickelback – Never gonna be alone. Din tot ce am ascultat de la ei, piesa asta mi-a placut cel mai mult. Mi se pare cea mai feelingoasa, ca sa zic asa.

Continuam cu Def  Leppard – When love and hates collide. Prietena si colega care mi-a recomandat-o a fost de parere ca o sa ma regasesc in ea. Nu pot sa o contrazic, mai ales ca mi-a dat-o dupa ce a citit cateva posturi de aici 😀

Si incheiem cu Shakira- Gitana. Varianta in spaniola este favorita mea. Are niste jocuri de cuvinte foarte reusite, care nu au putut fi redate in engleza. De-aia si difera atat de mult  cele doua variante.

Leave a Reply

