Mirrors

Standard

soul mates“It’s like you’re my mirror, my mirror staring back at meee. I couldn’t get any bigger, with anyone else beside of meeee”- am auzit de n ori versurile astea si o data nu mi-au atras atentia. Pana intr-o zi cand brusc, m-au percutat. Si mi-au placut. Ba mai mult, mi-au aprins un beculet. Mi-au amintit de un subiect pe care intr-un timp incercam sa-l inteleg, sa il identific in realitatea mea si a altora.

Cartile spun ca de-a lungul vietii, oamenii intalnesc mai multe suflete pereche, fiecare cu caracteristici si roluri diferite.

Eu cred ca sufletul pereche este doar unul.

Este acel om care te face sa vibrezi, pe care il privesti in ochi si ai senzatia ca stralucesti, iar stralucirea ta este atat de puternica incat se reflecta si asupra lui.

Este persoana alaturi de care totul se intampla natural, cu o viteza ametitoare, dar care nu te sperie. Este omul in ochii caruia iti vezi reflexia, care te echilibreaza, te completeaza si te face sa intelegi sintagma “doua suflete in unul”.

O imbinare atat de profunda, care nu poate fi obtinuta decat o data in viata, alaturi de un singur om.

Se spune ca sufletele pereche au trait candva o iubire atat de puternica, incat se intalnesc si in actuala viata.

Se regasesc pentru a-si impartasi ceva pentru o evolutie pozitiva. Rareori se intalnesc pentru a evolua impreuna, intr-o viata comuna.

Eu vreau sa cred ca relatia dintre sufletele pereche nu se termina niciodata. Doar se transforma in altceva.  Intr-o legatura pastrata sub o alta forma.

Soulmates always find a way…..

Leave a Reply

